Tökéletes képminőség megbízhatósággal és automata repülési üzemmódokkal kombinálva – minden fotós és videós álma! A Typhoon H Plus hexakopter fedélzetén egy 1″-os képszenzort tartalmazó kamera található, ami maximum 4K felbontásban képes rögzíteni.
Az új PX4 alapú repülésirányító elektronika lehetővé teszi az automata követő, körberepülő vagy előre megadott útvonal berepülést!
A gép belsejében minden megváltozott az előd modellhez képest! Az új kábelezés optimális légáramlást tesz lehetővé, mellyel a korábbinál is jobb lett a gép belső hűtése!
A gép belsejében található igen érzékeny áramkörök még erősebben védve vannak külső elektromos zavarok ellen, így ez a hatrotoros PX4 vezérlős konfiguráció igen nagy megbízhatósággal üzemel!
Az elődmodell számos optimalizációja során született Typhoon H Plus modell egyike a ma kapható leghalkabb és leghatékonyabb hexakoptereknek. 25 perc repülésre képes normál időjárási viszonyok mellett.
A drónon található Yuneec C23 kamera egy 360° fokban – akár folyamatosan – körbeforogni képes gimbalra lett szerelve, ahogy azt a H sorozat tagjainál már megszokhattuk. Az 1″-os képszenzor maximum 20 Megapixel felbontású fotókat és 4K videókat képes rögzíteni 60 képkocka/másodperc sebességgel.
Lényegesen jobban teljesít alacsony fényviszonyok esetén mint a korábbi H kamera (CGO3+), megnövekedett dinamika tartománnyal.
A Typhoon H Plus kapható Intel® Real-Sense™ technológiát használó modullal vagy nélküle. A 3 dimenziós feltérképező technológiának köszönhetően a RealSense™ rendszer a mozgásban lévő távirányítót követő üzemmódban (SMART-FOLLOW ME) érzékeli a tereptárgyakat és akadályokat, automatikusan kiszámítja az optimális repülési útvonalat és biztonságosan végigvezeti a drónt rajta.
A Yuneec Typhoon H Plus repülési üzemmódjai:
– Angle üzemmód: “Amerre állsz, arra mész” Tapasztalt pilóták használják ezt az üzemmódot. Ilyenkor a gép a jobb oldali irányítókar vezérlésével (mode 2 beállítás esetén) abba az irányba repül, amerre az orra mutat. Ekkor az állapotjelző led lilán világít a kopter alján. A repülés sebességét az irányítókar kitérésének mértékével szabályozhatjuk. A távirányító jobb oldalán alul található RABBIT-TURTLE tárcsa segítségével állíthatjuk be a gép mozgásának (oldalazás, fordulás, előre haladás, emelkedés, süllyedés) sebességét maximális kitérés esetén.
– Smart üzemmód: “Okos üzemmód” Kezdő pilóták üzemmódja. Ilyenkor a gép orra teljesen mindegy melyik irányba mutat, a jobb oldali vezérlőkar által beállított irányba fog mozogni a kopter. Más néven: headless mode.
Ez csak akkor használható ha megfelelő számú GPS műholdat lát a gép és a távirányító is külön-külön. Az üzemmód bekapcsolásakor a gép alján a led zöld színnel világít.
– Smart üzemmód + Follow me: “Kövess engem” A smart üzemmódban a géppel nem lehet 8 méternél közelebb repülni a távirányítóhoz (Geo-fence), illetve az azt tartó személyhez. A maximum repülési magasság smart üzemmódban 91 méter. Smart-ba kapcsolva alapból a Follow me al-üzemmód aktív, ami annyit takar, hogy ha a távirányítóval odébb megyünk, a kopter követni fog minket és ugyanolyan távol marad tőlünk ha nem nyúlunk az irányító karokhoz.
– Smart üzemmód + Watch me: “Kövess és nézz engem” A távirányító képernyőjén lehet Watch me-be kapcsolni. Ilyenkor a gép eleje és ezzel a kamera dőlése is automatikusan folyamatosan felénk (a távirányító felé) fog nézni, bármerre is mozgatjuk a koptert. Például egy hajón utazva így lehet körözni a jármű körül a jobb oldali kar (mode 2) segítségével
– Sport üzemmód: Ekkor a drón maximálisan 72km/h repülési sebességre képes! Nagy gyakorlatot és odafigyelést igényel a használata!
– Orbit Me: “Körözz körülöttem” Amikor ez az üzemmód aktív a hexakopter a beállított magasságban és távolságban köröz a pilóta fölött.
– Point of Interest: “Körözz a pont fölött” Amikor ez az üzemmód aktív a hexakopter a beállított magasságban és távolságban köröz a beállított pozíció fölött.
– Journey: “Egy vonalas utazás” A drón egy a pilóta által előre beállított pozícióba elrepül és vissza.
– Curve Cable Cam: “Több pont bejárása” A drón képes végigrepülni egy a pilóta által előre beállított több pontból álló útvonalat.
– Dynamic Return Home: “Repülj oda ahol állok és szállj le” Amikor ez az üzemmód aktív a gép “hazajön” a távirányító közelébe – akkor is ha a felszállás óta odaébb sétáltunk- majd onnan leszáll a távirányítótól maximum 4-8 méter sugarú körben.
– Auto Take Off: “Szállj fel” Automata felszállás
DOBOZ TARTALMA
1db YUNEEC Typhoon H Plus professzionális kamerás drón |
1db ST16S távirányító |
2db LiHv akkumulátor, 1db SC4000-4H töltővel |
Monitor árnyékoló a távirányíróra, nyakpánt a távirányítóhoz |
1db YUNEEC C23 4K kamera (20MP felbontással, 1″ CMOS szenzorral, 4K 60FPS, 100MBit/sec) |
Technikai adatok:
YUNEEC TYPHOON H PLUS DRÓN
nettó felszálló tömeg
(kamera és RS modul nélkül) |
1645 gramm |
rotor átmérő | 520 mm |
repülési idő | max 25 perc (C23 kamerával) |
akkumulátor | 4S 5250mAh LiPo HV |
ÜTKÖZÉS ÉRZÉKELŐ SZENZOR
Szenzor fajtája | Ultrasonic Sensor / Ultrahang |
Max. repülési sebesség bekapcsolt szenzor esetén | 4 m/s |
Működési tartomány és mód | A szenzor csak előre “lát”, tehát oldalra, hátra, le és felfelé nem képes érzékelni akadályokat!
Ha az OBS AVOID funkció a távirányítón be van kapcsolva, akkor 1,5 méternél magasabb repülés során, a max. 5 méterre lévő akadályokat érzékeli és kb. 1 m-re megáll előttük. Figyelem! Vékony kábeleket, levél nélküli fák vékony ágait nem érzékel! Szűk helyen való repülési feladat esetén használja csak, mert ilyenkor a drón max. repülési sebességét korlátozza! |
YUNEEC C23 KAMERA
méretek | 115 x 80 x 130 mm |
tömeg | 350 gramm |
fókusztávolság | 23mm |
képszenzor | 1“ CMOS |
effektív pixelszám | 20 MP |
rögzítési sávszélesség | 100 Mbit/sec |
max. képfelbontás | max 4K / 60 FPS |
látószög (FOV) | 91° |
YUNEEC ST16S TÁVIRÁNYÍTÓ
operációs rendszer | Android |
előkép videó felbontás | 720p |
max. jelátviteli távolság | 1.6 km |
csatlakozók | USB, HDMI |